Kenmerken van Comax Minfin
Alle documenten van MyMinfin automatisch en gestructureerd gedownload naar uw omgeving
Comax Minfin zorgt ervoor dat alle documenten uit MyMinFin die u nodig heeft voor uw klanten automatisch en gestructureerd gedownload worden naar uw omgeving. Dit gebeurt dagelijks via automatische login op MyMinFin. De beschikbare documenten worden vervolgens gedownload en weggezet per klant en type document. Zo heeft u altijd deze documenten up to date in uw omgeving.
In een handig dashboard vindt u het huidig openstaand saldo, historiek van de Rekening Courant, huurinformatie, onroerende goederen en veel meer terug. Aansluitend kunnen er slimme acties aan gekoppeld worden.
Uw voordelen:
- Enorme tijdswinst: individuele downloads zijn niet meer nodig.
- Alle documenten van alle klanten waarvoor u een zichtvolmacht heeft op MyMinFin worden automatisch en overzichtelijk in uw lokale omgeving gedownload.
- Sneller advies mogelijk! Een vraag om inlichting is mogelijk al door u opgelost alvorens de klant deze in zijn bus ontvangt.
Contacteer ons voor een vrijblijvende demo en wij tonen u deze nieuwe oplossing graag op maat van uw kantoor.
Over Comax
Comax helpt accountants tijd te besparen, administratieve fouten te verminderen en de efficiëntie te verhogen door softwareoplossingen te ontwikkelen die administratieve processen automatiseren. Wij doen dit door de juiste bruggen te bouwen tussen de bestaande softwarepakketten, externe platformen en uw eindklanten.
Zo zorgen wij voor:
- automatische downloads uit MyMinfin,
- automatische neerleggingen van jaarrekeningen bij de Nationale Bank,
- automatische factuurherkenning,
- een correct overzicht van al uw softwarekosten en welke klanten er gebruik van maken,
- zetten wij manuele en repetitieve handelingen om naar automatische workflows, Denk onder andere aan automatische workflows rond bepaalde type documenten (BTW-ontvangstbevestigingen, listings, IC-opgaves, fiche 281.10, Biztax, Venb, PB, Coda-overzichten,…). Hier kunnen we automatisch taken afvinken, gegevens ingeven, documenten overzetten, items toevoegen op de factuur, mailen naar de klant,..
- en veel meer.
Bijkomend ondersteunen wij het accountantskantoor met uitgebreide DMS-mogelijkheden van ELO of Comax DMS voor gestructureerd documentbeheer binnen alle gebieden van het bedrijf. Met het digitale klantenportaal Dashboard Share zorgen we voor een constante en automatische doorstroom van alle aan- en verkoopfacturen van uw eindklanten. Deze worden automatisch omgezet naar UBL en klaargezet in de juiste boekhoudsoftware voor verdere verwerking.
Comax integreert met vele softwarepakketten waaronder Silverfin, Syneton, Venice, SD Worx en vele andere.
Meer informatie via www.comax.beÂ