Kenmerken van MySecurex

 

MySecurex: één tool om al jouw klanten te beheren

 

Regel je zaken eenvoudig online, wanneer het jou past.

 

MySecurex werd ontwikkeld voor en samen met accountants zoals jij. Je beheert er je klantenportefeuille op een intuïtieve manier:

• Volmacht regelen op het dossier van je klant
• Inschrijvingen en aanpassingen doen in de KBO
• Klanten aansluiten bij het sociale verzekeringsfonds van Securex
• Financiële gegevens van je klant opvragen, simuleren en aanpassen, bv. sociale bijdrage of loon bedrijfsleider
• Toegang tot alle belangrijke documenten van je klant

Bovendien kan je in MySecurex vragen stellen over het dossier van je klant. Jouw vraag komt meteen bij de juiste specialist terecht. Je kan op MySecurex de status van je aanvragen opvolgen, dankzij een centraal overzicht, en rechtstreeks communiceren met onze medewerkers. Je hoeft dus geen e-mails meer te sturen!

Jouw klanten hebben ook toegang tot MySecurex. Zo kunnen ze de status van de lopende aanvragen nagaan.

 

MySecurex is constant in evolutie, aangezien de verwachtingen van jouw klanten ook evolueren.
Zo zullen we in 2025 het mogelijk maken om facturen, loonsyntheses en sociale balansgegevens af te leveren in jouw softwarepakket voor een snellere verwerking.

Met MySecurex heb je alle sleutels in handen om tijd te winnen, klanten beter te adviseren en op een efficiënte manier met ons samen te werken. Zo krijg je als accountant ruimte om echt meerwaarde en advies te bieden aan je klanten.

 

Meer weten over MySecurex? Neem een kijkje op onze website.

 

Wil je partner worden bij Securex? Vul het online formulier in.

 

Video

Over Securex

Ondernemers rekenen op jou als accountant. Jij staat klaar voor jouw klanten met gespecialiseerd fiscaal advies. En bij Securex staan wij klaar voor jou. Want ook jij verdient een betrouwbare partner die je ondersteunt, adviseert en helpt te groeien.

Hoe? Met digitale tools, je eigen Account Manager en een voltijds Partner Care Team voor al onze partner-accountants.
Securex is een allround HR-partner met een brede waaier aan HR-services en tools:

  • Ons ondernemingsloket begeleidt klanten van A tot Z met de opstart van hun zaak.
  • Ons sociaal verzekeringsfonds zorgt voor de sociale zekerheid, betaalt de sociale bijdragen aan de overheid en adviseert onze klanten.
  • Ons sociaal secretariaat helpt dagelijks bedrijfsleiders en hun medewerkers met loonberekeningen en personeelsbeheer.
  • Onze externe dienst voor preventie en bescherming op het werk zorgt samen met onze klanten voor het welzijn van hun medewerkers.
  • Onze verzekeringsexperts bieden de beste bescherming voor onze klanten en hun medewerkers.

Wil je meer weten over onze producten en diensten en wat ze voor jou en jouw klanten kunnen betekenen? Neem contact met ons op of neem een kijkje op onze website.

Prijs van MySecurex

Onze klanten en partners gebruiken MySecurex helemaal gratis, als deel van onze digitale dienstverlening.
Voornaam*
Naam*
Email*
Telefoonnummer
Bedrijf*